jueves, 20 de mayo de 2010

LA PRIMAVERA PORTA POESIES

Els alumnes de segon de primària de l'escola d'Alcalà estàn inspirats... Serà la primavera? No ho sé! ...però m'han regalat flors de tots els colors entre les lletres d'un poema estacional... Enhorabona xics, teniu ànimes de poeta, i moltíssimes gràcies!

La bruixeta Lola
tenia un desig,
fer un regal
a tots els amics.

Què els puc regalar
en senyal d'amistat?
Ja ho sé!!
Una floreta primaveral!!!

Aprofitant el bon temps,
es va posar a caminar
per dalt a la muntanya
i per tota la vall.

Buscant, buscant
moltes flors va trobar
i tots els amics
contents es van posar.

Per a mussol Pol
una rosa blanca
tan gran com un col!

Per a l'aranya Pica
una violeta
que en lloc de pol.len
 tinga pica-pica!

Per a la lluna Lunita
un girasol
que puga contemplar
quan s'amaga el Sol!

I per al gat Fèlix
un clavell
que el puga dur
en lloc d'un cascavell!

Tots tenen la seua flor
que la bruixa ha regalat
amb tot el cor.

I tots contents,
saltant, ballant
i olorant el regal
és un gran FESTIVAL!!!






Una altre poema amb molta tendresa...sí! jo crec que definitivament serà la primavera...O que sabeu regalar una combinació de paraules que arriben al cor. Clar que tornaré! Sempre que estimesseu!

La bruixeta Lola
és guapa i primeta,
amb collars i vestits
quina bruixeta més coqueta!

La bruixeta Lola
com és tan bona,
fa amb la seua màgia
regals per a tota l'escola.

A la bruixeta Lola
li agrada volar
pujada als núvols
comença a cantar.

Amb aquest poema
per a la nostra bruixeta
els xiquets del Comarcal
desitgem que prompte ens vingues a visitar!


No s'han oblidat dels meus companys d'aventures i desventures... A ells aquestes paraules musicals...

Sóc Pica, l'aranya
i a mi ningú m'enganya!
Jo sóc el mussol Pol
i isc quan no hi ha sol!
Em diuen lluna Lunita
i sóc molt bonica!
Sóc Fèlix, un gat
al qual
li agrada molt
passejar pels teulats!

No hay comentarios:

Publicar un comentario